

Het verdelen van het land is ook zeer inëfficient, spelers plaatsen hun scarecrow (farming plot) of huis niet direct naast elkaar waardoor er overal gaten ontstaan en ruimte verspild wordt. Deze zullen op dag 1 van release/early access direct ingenomen worden. Farming en housing kan enkel op de aangewezen plots binnen elke zone. Het enige jammere aan deze MMO vind ik de rush voor plots. De basis van ArcheAge vind ik erg goed, een grote open wereld waar het levelen als themepark aanvoelt, maar daarbuiten is vrijwel alles sandbox: crafting, housing, farming, PvP, trade routes etc. Heb al aardig wat tijd in de Russische versie zitten en de hype is voor mij dus helaas weg. De game is op dit moment in Alpha op invite basis, dus populaire streamers en Youtubers hebben toegang gekregen, zij kunnen dan ook weer mensen doorgeven aan Trion die later geïnvite worden. Maar dat zegt eigenlijk niets, vaak wordt er gewoon wat random gekozen. Ziet er echt super uit, heb me ook aangemeld voor de beta maar ik veronderstel dat ik wel te laat ben waarschijnlijk ?Tsja, de beta-sign up pagina staat al online sinds juni 2013, heb me toen ook meteen ingeschreven. Max913 schreef op dinsdag 15 april 2014 15:57:Įr zijn nu ook meerdere twitch streamers dit spel aan het spelen zijn. In kort ik ben zeer interesseert in deze game, heb mij meteen opgegeven voor de beta Vooral ook dat je je kan focussen op bvb productie van goederen ipv raids/pvp spreekt mij zeer aan sinds ik niet meer hardcore wil zijn. Toen ik de vele filmpjes op youtube keek had had ik weer hetzelfde gevoel.asherons call was ook als eve online een sandbox game dus een tovenaar met heavy armor was gewoon mogenlijk AC1 had ook landscape huizen Oh, ik verlang weer terug naar dat gevoel! Eerste MMO die ik speelde was best wel crappy, maar ben wel 2x naar lvl 132 geleveld en heb er zon 1400 uur in zittenīegin echt uit te kijken naar deze MMO mijn eerste echte mmo die ik lang heb gespeeld was asherons call 1, alleen al om een character daat naar toen lvl 126 brengen duurde echt jaren ik heb er toen zo'n 3 jaar over gedaan redelijk hardcore(maar zonder combat macros) zonder ooit maar het gevoel te hebben gehad dat ik aan het grinden was. Tenminste, voor de westerse spelers dan.Įreaser schreef op vrijdag 25 januari 2013 11:12:Īls alles later maar weer toegevoegd wordt vind ik het prima De game schijnt ook niet echt een grind te zijn, wat nogal een probleem is van de Aziatische mmog-scene. Van wat ik begrijp is combat het bekende tab-target systeem (dat prefereer ik zelf boven wat meer twitchy systemen). Op dit moment is het spel in closed beta, maar er is geen NDA, dus de filmpjes vliegen je om de oren. Evenals mounted combat, naval warfare met je mede-piraten, bossen planten, animal farm naspelen of gewoon genieten van het landschap (crysis-2/3 engine combinatie), wat zo te zien een van de mooiste is die ik ooit in een MMO ben tegengekomen.

Je kunt huizen bouwen tot kastelen aan toe. Waarschijnlijk zien we hem pas in 2014 in Europa op de markt, maar hopen kan altijdĪrcheAge heeft flink veel features uit andere games verzameld.

PK is mogelijk, maar er is een heus rechtssyteem ingebouwd met jury en alles. Dat is zeg maar een hybride van de huidige populaire theme-park games zoals World of Warcraft, maar dan met een flinke saus 'sandbox' er overheen zoals Ultima online dat vroeger deed. Een van de meest gehypte MMOs in Azie op dit moment en ook wel een van de eerste 3rd generation MMOs genoemd. Ik zag dat er nog geen ArcheAge topic was, dus bij deze.
